Anasayfa
  • GÜNDEM
  • SİYASET
  • EKONOMİ
  • SAĞLIK
  • EĞİTİM
  • SPOR
  • KÜLTÜR SANAT
  • DÜNYA
  • Ara
SON DAKİKA:
Samsun Şehir Hastanesine giden çevre yolu Pazartesi tek yöne düşecek
10 milletvekilinin dokunulmazlık dosyaları TBMM'de
Hürmüz Boğazı gerilimi: ABD’den İran’a hava saldırısı
Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi
Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli gerçekleştirildi
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. Başkan Deveci'den 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle bir mesajı
GÜNDEM
Yayınlanma: 18 Mayıs 2022 - 18:00

Başkan Deveci'den 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle bir mesajı

Atakum Belediye Başkanı Av. Cemil Deveci, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle bir mesaj yayınladı.

GÜNDEM
18 Mayıs 2022 - 18:00
Yorumlar
TAKİP ETTAKİP ET
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Başkan Deveci'den 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle bir mesajı

Başkan Deveci, mesajında şu ifadelere yer verdi:

“Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarının Samsun'a çıkarak ulusumuzun kaderini değiştirdiği tarihi 19 mayıs günü Samsun için çok önemli bir gün. 19 Mayıs deyince akla Mustafa Kemal Atatürk, Kuva-yı Milliye ruhu ve Samsun gelir. Kurtuluş ve kuruluşun ilk adımının atıldığı kent Samsun’dan diğer bağımsızlık savaşı veren milletlere de bir ışık yanmıştır. Bizim milli kurtuluş mücadelemiz, aynı coğrafyada benzer uluslara öncülük ettiği için 19 Mayıs sadece bizim için değil diğer milletler için de önemlidir. 

Sevgili gençler, 

“Bütün ümidim gençliktedir” diyen Gazi Mustafa Kemal Atatürk, bu bayramı ve Cumhuriyet’i size emanet etmiştir. Bağımsızlık mücadelesinin adımının atıldığı bu günün sizlere armağan edilmesi aynı zamanda yüce bir sorumluluktur. Cumhuriyet’e ve devrimlerine sahip çıkacak her nesil sayesinde, bağımsızlığımıza ve vatanımıza olan tutkumuz her zaman ilk günkü gibi dinç kalacaktır. Cumhuriyet’in yılmadan sonsuza dek korunması ve geleceğe taşınması da bu tutku sayesinde olacaktır. 

Güzel kentimiz Samsun’da yaktığı bağımsızlık meşalesini 103 yıl sonra gururla taşıdığımız Mustafa Kemal Atatürk’ü minnetle anıyor; Kurtuluş Savaşımızda ulusumuzun varlık mücadelesi için canlarını feda eden şehitlerimize rahmet diliyor, gazilerimize şükranlarımı sunuyorum. Ülkemizi aydınlık bir geleceğe taşıyacak olan gençlerimizin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı en içten duygularımla kutluyorum” 

# cemil deveci# atakum belediyesi# 19 mayıs
  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
Son Haberler
Samsun Şehir Hastanesine giden çevre yolu Pazartesi tek yöne düşecek
Samsun Şehir Hastanesine giden çevre yolu Pazartesi tek yöne düşecek
10 milletvekilinin dokunulmazlık dosyaları TBMM'de
10 milletvekilinin dokunulmazlık dosyaları TBMM'de
Hürmüz Boğazı gerilimi: ABD’den İran’a hava saldırısı
Hürmüz Boğazı gerilimi: ABD’den İran’a hava saldırısı
Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi
Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi
Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli gerçekleştirildi
Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli gerçekleştirildi
BAŞKAN AKSU'DAN 19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA, GENÇLİK ve SPOR BAYRAMI MESAJI  
BAŞKAN AKSU'DAN 19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA, GENÇLİK ve SPOR BAYRAMI MESAJI  

Ana Sayfa
GÜNDEM
SİYASET
EKONOMİ
SAĞLIK
EĞİTİM
SPOR
KÜLTÜR SANAT
DÜNYA
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Günün Haberleri
Arşiv
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
  • EĞİTİM
  • FOTO GALERİ
  • KÜLTÜR SANAT
  • MAGAZİN
  • OTOMOBİL
  • SİYASET
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler

  • Rss
  • Sitene Ekle
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.