Anasayfa
  • GÜNDEM
  • SİYASET
  • EKONOMİ
  • SAĞLIK
  • EĞİTİM
  • SPOR
  • KÜLTÜR SANAT
  • DÜNYA
  • Ara
SON DAKİKA:
Büyükşehirden bulvar ve kavşaklara trafiği rahatlatacak neşter
Rize'de zincirleme trafik kazası: 3 kadın hayattan koptu
Muğla açıklarında 4,9 büyüklüğünde deprem
42 ilde FETÖ operasyonu: 237 şüpheli yakalandı
Eczanelere sahte reçete operasyonu
Altında düşüş devam ediyor
Türkiye’nin göç verileri açıklandı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. BAŞKAN KUL'DAN ENGELLİLERE ŞARJ İSTASYONU
GÜNDEM
Yayınlanma: 24 Haziran 2017 - 12:02

BAŞKAN KUL'DAN ENGELLİLERE ŞARJ İSTASYONU

Terme Belediyesi, engelli araçları için ilk şarj istasyonunu kurdu

GÜNDEM
24 Haziran 2017 - 12:02
Yorumlar
TAKİP ETTAKİP ET
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
BAŞKAN KUL'DAN ENGELLİLERE ŞARJ İSTASYONU
Terme Belediyesi, engelli araçları için ilk şarj istasyonunu kurdu. Başkan Kul, “Belediye olarak engelleri ortadan kaldırmak, hayatı engelli vatandaşlarımız için daha engelsiz hale getirmek için çalışmalarımız devam ediyor” dedi.

“Engelsiz Kent Terme” olma yolunda Türkiye genelinde örnek projeleri hayata geçiren Terme Belediyesi, akülü sandalye kullanıcılarının şarj sorununu çözmek için ilçe meydanındaki 1 noktaya akülü sandalye şarj istasyonu kurdu.

“SEVGİYLE ÇIKTIK YOLA”

Burada engelli vatandaşlarla sohbet eden Terme Belediye Başkanı Şenol Kul, şarj istasyonundan engelli vatandaşların araçlarına bağlantı yaparak, ‘hayırlı olsun’ temennisinde bulundu. Akülü Araç şarj İstasyonu hakkında açıklamada bulunan Kul, “Terme için hizmette engel tanımıyoruz. Engelli vatandaşlarımızın sorunlarının çözümüne yönelik birçok projeyi hayata geçirdik. Sevgiyle çıktık biz bu yola, sevgiyle engelleri aşacağız.” dedi.

“DÜNYA STANDARTLARINDA HİZMET “

Kaldırım, yol ve peyzaj çalışmaları gibi tüm kent projelerini engelli vatandaşlara göre yaptıklarını ifade eden Başkan Kul, “İlerleyen tarihlerde ilçemizin çeşitli noktalarında şarj istasyonlarının sayısının arttırılmasını planlıyoruz. Sadece ilçemizde yaşayan engelli vatandaşlarımız için değil; kentimize gelen tüm misafirlerimiz için, dünya standartlarında hizmet etmek ve onların yaşamlarını kolaylaştırmak istiyoruz. Belediye olarak engelleri ortadan kaldırmak, hayatı engelli vatandaşlarımız için daha engelsiz hale getirmek için çalışmalarımız devam ediyor” diye konuştu.

“ARTIK YOLDA KALMAK SÖZ KONUSU DEĞİL”

Sürekli akülü araç kullanan engelliler için en büyük sıkıntının aracın aküsünün bitmesi olduğunu vurgulayan Terme’li engelli vatandaşlardan Hayrettin Sipahioğlu ve Murat Yavuz akü şarj istasyonları ile artık yolda kalma gibi bir sorunun olmayacağını belirterek, “Belediye Başkanı Şenol Kul ve Kültür ve sosyal işler müdürü Nuray Selçuk Keleş’e teşekkür ediyoruz” dedi.
  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
Son Haberler
Büyükşehirden bulvar ve kavşaklara trafiği rahatlatacak neşter
Büyükşehirden bulvar ve kavşaklara trafiği rahatlatacak neşter
Rize'de zincirleme trafik kazası: 3 kadın hayattan koptu
Rize'de zincirleme trafik kazası: 3 kadın hayattan koptu
Muğla açıklarında 4,9 büyüklüğünde deprem
Muğla açıklarında 4,9 büyüklüğünde deprem
42 ilde FETÖ operasyonu: 237 şüpheli yakalandı
42 ilde FETÖ operasyonu: 237 şüpheli yakalandı
Eczanelere sahte reçete operasyonu
Eczanelere sahte reçete operasyonu
KÖKTAŞ'TAN RAMAZAN BAYRAMI MESAJI
KÖKTAŞ'TAN RAMAZAN BAYRAMI MESAJI

Ana Sayfa
GÜNDEM
SİYASET
EKONOMİ
SAĞLIK
EĞİTİM
SPOR
KÜLTÜR SANAT
DÜNYA
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Günün Haberleri
Arşiv
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
  • EĞİTİM
  • FOTO GALERİ
  • KÜLTÜR SANAT
  • MAGAZİN
  • OTOMOBİL
  • SİYASET
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler

  • Rss
  • Sitene Ekle
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.