Anasayfa
  • GÜNDEM
  • SİYASET
  • EKONOMİ
  • SAĞLIK
  • EĞİTİM
  • SPOR
  • KÜLTÜR SANAT
  • DÜNYA
  • Ara
SON DAKİKA:
CHP il başkanlıklarında değişim
MKE Kırıkkale mühimmat depolama ve imha tesisinde patlama
Samsun’da Kültür Yolu Festivali Rezaleti: Milyonlar Çöpe Atılıyor
Akın Gürlek'ten Akaryakıt Vurgununa Operasyon: 6 Şirkete El Koyuldu10 Şirkete Kayyum
Yaz Kur’an kursları kayıtları başladı
211 MİLYON TL’LİK İLKADIM’IN ANA ATIK SU HATTINDA SONA YAKLAŞILDI
Altın piyasaları güne düşüşle başladı
2026-2027 Sezonu Süper Lig Takım Harcama Limitleri Belirlendi
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. BAŞKAN SANDIKÇI SAMGİAD'DA
GÜNDEM
Yayınlanma: 09 Mart 2022 - 12:57
Güncelleme: 09 Mart 2022 - 13:05

BAŞKAN SANDIKÇI SAMGİAD'DA

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Samsun Genç İş İnsanları Derneği'ni (SAMGİAD) ziyaret ederek, Başkan Onur Öztekin ve yönetim kurulu üyeleriyle görüştü.

GÜNDEM
09 Mart 2022 - 12:57
Güncelleme: 09 Mart 2022 - 13:05
Yorumlar
TAKİP ETTAKİP ET
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
BAŞKAN SANDIKÇI SAMGİAD'DA
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, SAMGİAD' a iade-i ziyarette bulundu. Başkan Onur Öztekin ve yönetim kurulu üyeleriyle görüşen Sandıkçı, ülkenin geleceği olan gençlere önem verdiklerini belirterek, ''Yönetimde kollektif aklı önemsiyoruz'' dedi.

Ziyarette ilk olarak söz alan SAMGİAD Başkanı Onur Öztekin, SAMGİAD'ın şehriyle dertlenen gençlerin buluştuğu bir STK olduğunu belirterek, ''Samsun'un sahip olduğu potansiyellerin farkındayız. Şehrimizin dinamikleri arasında yer alarak, Samsun'a katkı sağlamaya çalışıyoruz. Bu kapsamda farklı konularda ve alanlarda bir çok projeyi hayata geçirdik. Yeni dönemde de yine bir çok çalışma yapacağız. Ziyaret nedeniyle teşekkür ederiz'' dedi.

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı ise, SAMGİAD'da olmaktan mutlu olduğunu belirterek, ''Ülkemizin geleceği olan gençler bizim için çok önemli. genç fikirlere, genç beyinlere, genç akıllara ihtiyacımız var. Konu ne olursa olsun fikir alışverişi yapalım. Bu anlamda SAMGİAD bizim için önemli'' dedi.

İlçe hakkında da bilgi veren Başkan Sandıkçı, ''Canik çok hızlı gelişiyor. Çok güzel bir coğrafyası var. Üniversitenin ardından Şehir Hastanesi'nin ilçede yapılamsıyla ilçemizde ciddi bir gelişim yaşanacak. Yerel yönetimler olarak hızlı gelişime ayak uydurmalıyız. Yönetimde kollektif aklı önemsiyoruz. Kim katkı sağlayacaksa her fikre açığız'' diye konuştu.

SAMGİAD Başkanı Onur Öztekin ve Yönetim Kurulu, Canik'e özel proje önerilerini de Başkan Sandıkçı ile paylaştı.
# samsun# samgiad# genç# onur öztekin# ibrahim sandıkçı
  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
Son Haberler
CHP il başkanlıklarında değişim
CHP il başkanlıklarında değişim
MKE Kırıkkale mühimmat depolama ve imha tesisinde patlama
MKE Kırıkkale mühimmat depolama ve imha tesisinde patlama
Samsun’da Kültür Yolu Festivali Rezaleti: Milyonlar Çöpe Atılıyor
Samsun’da Kültür Yolu Festivali Rezaleti: Milyonlar Çöpe Atılıyor
Akın Gürlek'ten Akaryakıt Vurgununa Operasyon: 6 Şirkete El Koyuldu10 Şirkete Kayyum
Akın Gürlek'ten Akaryakıt Vurgununa Operasyon: 6 Şirkete El Koyuldu10...
Yaz Kur’an kursları kayıtları başladı
Yaz Kur’an kursları kayıtları başladı
Kar fena bastırdı belediyeler teyakkuza geçti
Kar fena bastırdı belediyeler teyakkuza geçti

Ana Sayfa
GÜNDEM
SİYASET
EKONOMİ
SAĞLIK
EĞİTİM
SPOR
KÜLTÜR SANAT
DÜNYA
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Günün Haberleri
Arşiv
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
  • EĞİTİM
  • FOTO GALERİ
  • KÜLTÜR SANAT
  • MAGAZİN
  • OTOMOBİL
  • SİYASET
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler

  • Rss
  • Sitene Ekle
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.