Ramazan ayının sona erdiğine ve yeni umutlarla bayrama ulaşıldığına işaret ederek vatandaşların bayramını kutlayan Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Ülkemizde yaşanan terör olayları ve bölgemizde devam eden, hatta yenileri ortaya çıkan insani krizler sebebiyle, bu Ramazan ayını da hüzünlü geçirdik” ifadelerini kullandı.
Bayramın huzur ve bereketinin, tüm bu sıkıntıları geride bırakıp birlik ve beraberlik içinde geleceğe yürünmesine vesile olması temennisinde bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan, mesajının devamında şu sözlere yer verdi: “Özellikle, terör örgütlerine karşı kahramanca mücadele veren güvenlik güçlerimizin başarıları, millet olarak bizleri gururlandırmıştır. Dağlardan ovalara, mağaralardan en izbe köşelere kadar, saklandıkları her yerde bulup hesap sordukları teröristlere dünyayı dar eden güvenlik güçlerimize, milletim adına şükranlarımı sunuyorum. Terörle mücadele esnasında ve 15 Temmuz’da şehit düşen kardeşlerimize, bir kez daha Cenabı Allah'tan rahmet diliyorum. Tedavileri süren gazilerimize Rabbimden acil şifalar temenni ediyorum.”





