Anasayfa
  • GÜNDEM
  • SİYASET
  • EKONOMİ
  • SAĞLIK
  • EĞİTİM
  • SPOR
  • KÜLTÜR SANAT
  • DÜNYA
  • Ara
SON DAKİKA:
10 milletvekilinin dokunulmazlık dosyaları TBMM'de
Hürmüz Boğazı gerilimi: ABD’den İran’a hava saldırısı
Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi
Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli gerçekleştirildi
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. Hancıoğlu, OMÜ'deki hak gaspı derhal son bulmalı
GÜNDEM
Yayınlanma: 02 Mayıs 2020 - 16:30

Hancıoğlu, OMÜ'deki hak gaspı derhal son bulmalı

Hancıoğlu, OMÜ'deki hak gaspı derhal son bulmalı Taşerondan kadroya geçiş sürecinde, önceki dönem toplu sözleşmelerinden doğan alacaklarını alamayan ve bu nedenle açtıkları davaları kazandıkları halde

GÜNDEM
02 Mayıs 2020 - 16:30
Yorumlar
TAKİP ETTAKİP ET
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Hancıoğlu, OMÜ'deki hak gaspı derhal son bulmalı

Hancıoğlu, OMÜ'deki hak gaspı derhal son bulmalı


Taşerondan kadroya geçiş sürecinde, önceki dönem toplu sözleşmelerinden doğan alacaklarını alamayan ve bu nedenle açtıkları davaları kazandıkları halde mağduriyetleri giderilmeyen OMÜ sağlık çalışanları ile ilgili bir açıklama yapan chp Samsun Milletvekili Neslihan hancıoğlu “bugün sağlık emekçilerimize minnet borçluysak, OMÜ'deki hak gaspı derhal son bulmalı” dedi.

Aynı zamanda TBMM Sağlık Aile, Çalışma ve Sosyal İşler Komisyonu üyesi olan CHP samsun Milletvekili Neslihan Hancoğlu, 19 Mayıs Üniversitesi’nde çalışan ve taşerondan kadroya geçiş sürecinde yasal haklarının bir bölümünü kaybeden sağlık çalışanları için üniversite yönetimini göreve davet etti.

Hancıoğlu, Samsun 19 Mayıs Üniversitesi’ndeki 386 sağlık çalışanının, 2018 yılında yapılan düzenlemeyle kadroya geçişleri sürecinde, geçmiş dönemi kapsayan toplu sözleşme hükümlerinden doğan alacaklarını, açtıkları bütün davaları kazandıkları halde alamadıklarını hatırlatarak şunları söyledi:

“Çalışanlardan ve üyesi oldukları sendikadan aktarılan bilgiye göre, bu sağlık çalışanlarımızın bir kısmı geride kalan dönemde üniversite yönetiminin telkinleriyle haklarından feragat etse de yaklaşık 80 kadar sağlık çalışanı halen yargı tarafından da tescillenmiş olan alacaklarını alamamaktadırlar. Bu durum ne hukuk devleti ilkeleriyle bağdaşmaktadır ne de vicdanlara sığmaktadır. Hele hele salgına karşı insan üstü bir mücadele verilen şu dönemde sağlık emekçilerimizin hiçbir şekilde mağdur edilmemesi gerekmektedir. Bugün sağlık emekçilerimize minnet borçluysak, 19 Mayıs Üniversitesi’nde çalışan sağlık emekçilerimizin yaşadıkları hak kayıpları derhal telafi edilmelidir.”
# chp# hancıoğlu# omü# samsun
  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
Son Haberler
10 milletvekilinin dokunulmazlık dosyaları TBMM'de
10 milletvekilinin dokunulmazlık dosyaları TBMM'de
Hürmüz Boğazı gerilimi: ABD’den İran’a hava saldırısı
Hürmüz Boğazı gerilimi: ABD’den İran’a hava saldırısı
Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi
Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi
Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli gerçekleştirildi
Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli gerçekleştirildi
Erdoğan: 23 çeyrektir kesintisiz büyüyoruz
Erdoğan: 23 çeyrektir kesintisiz büyüyoruz
Samsun'da koronavirüs kontrol altına alındı mı
Samsun'da koronavirüs kontrol altına alındı mı

Ana Sayfa
GÜNDEM
SİYASET
EKONOMİ
SAĞLIK
EĞİTİM
SPOR
KÜLTÜR SANAT
DÜNYA
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Günün Haberleri
Arşiv
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
  • EĞİTİM
  • FOTO GALERİ
  • KÜLTÜR SANAT
  • MAGAZİN
  • OTOMOBİL
  • SİYASET
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler

  • Rss
  • Sitene Ekle
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.