Manisa'da son günlerde meydana gelen askeri kışlalardaki zehirlenme olayı bu akşam yaşanan olayın ardından kışlalarda neler oluyor sorusunu akla getirdi. Manisa 1. Piyade Er Eğitim Tugay Komutanlığında akşam yemeğinin ardından rahatsızlanan 500 den fazla asker asker besin zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Askerlere acil müdahale edebilmek için Tugay Komutanlığı içinde de çadırlar kurulduğu ve çok sayıda askere müdahale edildiği öğrenilirken, sayının artmasından endişe ediliyor. Manisa Valisi Mustafa Hakan Güvençer'in de askerlerin kaldırıldığı hastaneye giderek bilgi aldığı öğrenildi.
Dün akşam saatlerinde de yine aynı birlikte 69 asker karın ağrısı ve mide bulantısı şikayetleriyle 69 asker hastanelere kaldırılmıştı.
Dün akşam saatlerinde de yine aynı birlikte 69 asker karın ağrısı ve mide bulantısı şikayetleriyle 69 asker hastanelere kaldırılmıştı.





