Anasayfa
  • GÜNDEM
  • SİYASET
  • EKONOMİ
  • SAĞLIK
  • EĞİTİM
  • SPOR
  • KÜLTÜR SANAT
  • DÜNYA
  • Ara
SON DAKİKA:
Hürmüz Boğazı gerilimi: ABD’den İran’a hava saldırısı
Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi
Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli gerçekleştirildi
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. OMÜ'nün Minikleri İlk Kez Mezuniyet Heyecanı Yaşadı
GÜNDEM
Yayınlanma: 18 Haziran 2021 - 18:34

OMÜ'nün Minikleri İlk Kez Mezuniyet Heyecanı Yaşadı

OMÜ’nün Minikleri İlk Kez Mezuniyet Heyecanı Yaşadı Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına bağlı Gündüz Bakımevi’nde 2021 yılı mezuniyet coşkusu yaşandı

GÜNDEM
18 Haziran 2021 - 18:34
Yorumlar
TAKİP ETTAKİP ET
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
OMÜ’nün Minikleri İlk Kez Mezuniyet Heyecanı Yaşadı

OMÜ’nün Minikleri İlk Kez Mezuniyet Heyecanı Yaşadı


Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına bağlı Gündüz Bakımevi’nde 2021 yılı mezuniyet coşkusu yaşandı.

Gündüz Bakımevi’nin bahçesinde düzenlenen Mezuniyet Töreni’nde Yunuslar ve Sincaplar sınıflarında eğitim alan 18 öğrenci, keplerini fırlatarak ilk mezuniyet sevincini aileleri ile paylaştı.

Mezuniyet törenine; Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı Güngör Kural, Daire Başkan Yardımcısı Oktay Dinç, Sosyal Hizmetler Birimi Şube Müdürü Ali Cengiz Ciğerci, Gündüz Bakımevi Müdürü Esranur Özdemir ile öğretmenler ve veliler katıldı.

Gündüz Bakımevi Müdürü Esranur Özdemir törende yaptığı konuşmada “6 yaş grubunu okulumuzdan uğurlamanın hüznü ve diğer yaş gruplarıyla önümüzdeki sene yeniden buluşacak olmanın sevinciyle bir yılı daha geride bıraktık. Bu süreçte bize desteğini hiçbir zaman esirgemeyen Rektörlüğümüze ve Daire Başkanlığımıza teşekkürlerimi sunuyorum.” ifadelerini kullandı.

Gündüz Bakımevi Müdürü Özdemir “Uzaktan eğitimle çocukların her zaman yanında olduk”

2020 - 2021 eğitim-öğretim yılının, herkes için pandemi gölgesinde geçen zorlu bir yıl olduğunu söyleyen Özdemir, bu zorlu dönemde Gündüz Bakımevi’ndeki tüm personelin; çocukların bu sürecin olumsuzluklarını hissetmeden eğlenerek, öğrenerek geçirmeleri için yoğun çaba harcadığını vurguladı.

Gündüz Bakımevi öğretmenlerinin, uzaktan eğitimle çocukların her zaman yanında olduğunu vurgulayan Özdemir, “Yıl boyunca özveriyle çalışan ve emek sarf eden tüm çalışma arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum. Bugün mezun olarak bizlerden ayrılan bu güzel çocuklarımıza bundan sonraki hayatlarında sağlık, başarı ve mutluluklar diliyorum.” dedi.
# gündüz bakım evi# omü# omü kreş# samsun
  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
Son Haberler
Hürmüz Boğazı gerilimi: ABD’den İran’a hava saldırısı
Hürmüz Boğazı gerilimi: ABD’den İran’a hava saldırısı
Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi
Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi
Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli gerçekleştirildi
Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli gerçekleştirildi
Erdoğan: 23 çeyrektir kesintisiz büyüyoruz
Erdoğan: 23 çeyrektir kesintisiz büyüyoruz
Samsun Uğur Okulları’nda mezunlar geleceğe uğurlandı
Samsun Uğur Okulları’nda mezunlar geleceğe uğurlandı
Köy Okullarında Düzenlenen Spor Şenliğine Yüzlerce Öğrenci Katıldı
Köy Okullarında Düzenlenen Spor Şenliğine Yüzlerce Öğrenci Katıldı

Ana Sayfa
GÜNDEM
SİYASET
EKONOMİ
SAĞLIK
EĞİTİM
SPOR
KÜLTÜR SANAT
DÜNYA
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Günün Haberleri
Arşiv
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
  • EĞİTİM
  • FOTO GALERİ
  • KÜLTÜR SANAT
  • MAGAZİN
  • OTOMOBİL
  • SİYASET
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler

  • Rss
  • Sitene Ekle
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.