Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, katıldığı özel bir programda personel alımı yapılacağı hakkında açıklamalarda bulundu. Bakan Koca açıklamasında yıl sonuna kadar 29,700 personel alımı yapacaklarını açıkladı.
Özel bir televizyon kanalında personel alımı ile ilgili açıklamalarda bulunan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, bu yıl içerisinde 29 bin 700 sağlık personeli alımı olacağını ifade ederken ilk etapta 12 bin personelin alımını yapacaklarını ve bu alımlar için Temmuz ayında ilana çıkacaklarını söyledi.
Bakan Koca, ilk etapta alınacak 12 bin personelin mülakat yapılmadan KPSS sonuçlarına göre alınacağını ifade ederken Eylül-Ekim aylarında ise 17.700 sağlık personeli alacaklarını bu alımların ÖSYM takvimine göre yine mülakatsız olacağını söyledi. Bakan Koca mülakatsız personel alımının daha hakkaniyetli olduğunu vurguladı.
Özel bir televizyon kanalında personel alımı ile ilgili açıklamalarda bulunan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, bu yıl içerisinde 29 bin 700 sağlık personeli alımı olacağını ifade ederken ilk etapta 12 bin personelin alımını yapacaklarını ve bu alımlar için Temmuz ayında ilana çıkacaklarını söyledi.
Bakan Koca, ilk etapta alınacak 12 bin personelin mülakat yapılmadan KPSS sonuçlarına göre alınacağını ifade ederken Eylül-Ekim aylarında ise 17.700 sağlık personeli alacaklarını bu alımların ÖSYM takvimine göre yine mülakatsız olacağını söyledi. Bakan Koca mülakatsız personel alımının daha hakkaniyetli olduğunu vurguladı.





