Toprak Mahsulleri Ofisi tarafından yapılan açıklamada TMO'ya fındık satışı gerçekleştiren üreticilere ödeme yapıldığını açıkladı. Genel Müdürü Ahmet Güldal, tarafından yapılan açıklamada "Bugün fındık üreticilerimizin toplam 266 milyon lira sabah 09.00 itibarıyla hesaplarına yatmıştır ve üreticilerimiz paralarını tahsil edebilirler" dedi.
Fındık üreticilerini mağdur etmemek için her türlü tedbirleri aldıklarını ifade eden Gürdal, 31 Ekim'e kadar alımların devam edeceğini ifade etti. Gürdal, "2019 hasat döneminde fındık alımını sürdürürken bir yandan da 20 gün dememize rağmen bir hafta ile 15 gün arasında ödemeleri gerçekleştirmeye başladık. Buradan şu an itibariyle ifade etmek istiyorum, bugün fındık üreticilerimizin toplam 266 milyon lira sabah 09.00 itibariyle hesaplarına yatmıştır ve üreticilerimiz paralarını tahsil edebilirler. Toplamda da 414 milyon lira fındık üreticilerine bu sezon ödeme yaptık" dedi.
Fındık üreticilerini mağdur etmemek için her türlü tedbirleri aldıklarını ifade eden Gürdal, 31 Ekim'e kadar alımların devam edeceğini ifade etti. Gürdal, "2019 hasat döneminde fındık alımını sürdürürken bir yandan da 20 gün dememize rağmen bir hafta ile 15 gün arasında ödemeleri gerçekleştirmeye başladık. Buradan şu an itibariyle ifade etmek istiyorum, bugün fındık üreticilerimizin toplam 266 milyon lira sabah 09.00 itibariyle hesaplarına yatmıştır ve üreticilerimiz paralarını tahsil edebilirler. Toplamda da 414 milyon lira fındık üreticilerine bu sezon ödeme yaptık" dedi.





