Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yayımlanan atama kararnamesine göre, İçişleri Bakan Yardımcısı Sebahattin Öztürk ile 19 ilin valisi merkeze alındı. Merkeze alınan valilerden 9'unu büyükşehir kapsamındaki Aydın, Denizli, Eskişehir, Malatya, Muğla, Sakarya, Samsun, Şanlıurfa ve Van valileri oluşturdu. Samsun valisi İbrahim Şahin merkeze alınırken yerine Tunceli valisi Osman Kaymak atandı.
Ağrı Valisi Musa Işın, Amasya Valisi Salih Işık, Ardahan Valisi İbrahim Özefe, Aydın Valisi Ömer Faruk Koçak, Çankırı Valisi Mesut Köse, Denizli Valisi Ahmet Altıparmak, Eskişehir Valisi Azmi Çelik, Iğdır Valisi Ahmet Turgay Alpman, Karaman Valisi Süleyman Tapsız, Malatya Valisi Mustafa Toprak, Muğla Valisi Amir Çiçek, Niğde Valisi Ertan Peynircioğlu, Osmaniye Valisi Kerem Al, Sakarya Valisi Hüseyin Avni Coş, Samsun Valisi İbrahim Şahin, Şanlıurfa Valisi Güngör Azim Tuna, Tokat Valisi Cevdet Can, Uşak Valisi Ahmet Okur ve Van Valisi İbrahim Taşyapan merkeze alındı.





