Anasayfa
  • GÜNDEM
  • SİYASET
  • EKONOMİ
  • SAĞLIK
  • EĞİTİM
  • SPOR
  • KÜLTÜR SANAT
  • DÜNYA
  • Ara
SON DAKİKA:
Hürmüz Boğazı gerilimi: ABD’den İran’a hava saldırısı
Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi
Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli gerçekleştirildi
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. Valilik ve OMÜ Arasında İş Kulübü Protokolü
GÜNDEM
Yayınlanma: 07 Kasım 2020 - 12:15

Valilik ve OMÜ Arasında İş Kulübü Protokolü

Valilik ve OMÜ Arasında İş Kulübü Protokolü Samsun Valiliği Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü ile Ondokuz Mayıs Üniversitesi Arasında İş Kulübü Protokolü İmzalandı Samsun Valiliği Çalışma ve İş Kurumu

GÜNDEM
07 Kasım 2020 - 12:15
Yorumlar
TAKİP ETTAKİP ET
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Valilik ve OMÜ Arasında İş Kulübü Protokolü

Valilik ve OMÜ Arasında İş Kulübü Protokolü


Samsun Valiliği Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü ile Ondokuz Mayıs Üniversitesi Arasında İş Kulübü Protokolü İmzalandı

Samsun Valiliği Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü ile Ondokuz Mayıs Üniversitesi arasında etkin şekilde işleyen bir iş birliği tesis ederek üniversite öğrencilerine ve mezunlara yönelik etkili danışmanlık ve yönlendirme hizmeti sunulması amacıyla samsun Valiliği Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü ile Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü arasında öğrencileri iş hayatına hazırlayacak iş birliği protokolü imzalandı.

Bu protokol çerçevesinde, üniversite öğrencilerine ve mezunlara gruplar halinde özgeçmiş hazırlama, yüz yüze ve çevrimiçi mülakat teknikleri, beden dilini doğru kullanma, hitabet, işgücü piyasasının beklentileri gibi iş arama sürecini kolaylaştıracak eğitim ve seminerler düzenlenerek, yoğun danışmanlık hizmetlerinin sunulması, işverenlerin stajyer ihtiyaçlarının karşılanması ve mezuniyet sonrası öğrencilerin İşbaşı Eğitimi Programları kapsamında firmalara yönlendirilmesi hedeflenmektedir.

Yapılacak çalışmalar ile öğrenci ve mezunların istihdam edilmelerinin ve işverenlerin ihtiyaç duydukları nitelikli işgücünün temin edilmesinin sağlanması maksadıyla üniversite bünyesinde OMÜ Yaşam Merkezinde İş Kulübü açılacaktır.

İş kulübü faaliyetleri hakkında açıklama yapan Vali Zülkif Dağlı, “İmzalanan bu protokol ile yoğun danışmanlık ihtiyacı bulunan, özel politika gerektiren dezavantajlı gruplar başta olmak üzere iş arayanlara iş arama motivasyonu ve yöntem desteği sağlanarak kişilerin en kısa zamanda en uygun işe yönelmesi hedeflenmektedir.” şeklinde konuştu.
# iş kulübü# omü# protokol# samsun# Valilik
  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
Son Haberler
Hürmüz Boğazı gerilimi: ABD’den İran’a hava saldırısı
Hürmüz Boğazı gerilimi: ABD’den İran’a hava saldırısı
Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi
Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi
Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli gerçekleştirildi
Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli gerçekleştirildi
Erdoğan: 23 çeyrektir kesintisiz büyüyoruz
Erdoğan: 23 çeyrektir kesintisiz büyüyoruz
Samsun Uğur Okulları’nda mezunlar geleceğe uğurlandı
Samsun Uğur Okulları’nda mezunlar geleceğe uğurlandı
Başkan Togar’dan Tekkeköy'e Stadyum Müjdesi
Başkan Togar’dan Tekkeköy'e Stadyum Müjdesi

Ana Sayfa
GÜNDEM
SİYASET
EKONOMİ
SAĞLIK
EĞİTİM
SPOR
KÜLTÜR SANAT
DÜNYA
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Günün Haberleri
Arşiv
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
  • EĞİTİM
  • FOTO GALERİ
  • KÜLTÜR SANAT
  • MAGAZİN
  • OTOMOBİL
  • SİYASET
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler

  • Rss
  • Sitene Ekle
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.