Anasayfa
  • GÜNDEM
  • SİYASET
  • EKONOMİ
  • SAĞLIK
  • EĞİTİM
  • SPOR
  • KÜLTÜR SANAT
  • DÜNYA
  • Ara
SON DAKİKA:
Hürmüz Boğazı gerilimi: ABD’den İran’a hava saldırısı
Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi
Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli gerçekleştirildi
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar
  1. Haberler
  2. KÖŞE
  3. SAYIN VALİ, ÇOCUKLARIMIZI KURTARIN
KÖŞE
Yayınlanma: 18 Haziran 2017 - 02:27

SAYIN VALİ, ÇOCUKLARIMIZI KURTARIN

SAYIN VALİ, ÇOCUKLARIMIZI KURTARIN Her gün aynı manzara ile karşılaşır olduk

KÖŞE
18 Haziran 2017 - 02:27
Yorumlar
TAKİP ETTAKİP ET
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
SAYIN VALİ, ÇOCUKLARIMIZI KURTARIN
SAYIN VALİ, ÇOCUKLARIMIZI KURTARIN

Her gün aynı manzara ile karşılaşır olduk.

Gençlerimiz sokak aralarında sapır sapır dökülüyor.

Yazık değil mi bu gençlerimize ?

Yazık değil mi çocuklarımıza ?

Neyin bedelini ödüyor bu çocuklar ?

Kimlerin menfaati için geleceklerini karartıyorlar ?

Kimler zehirliyor çocuklarımızı ?

Nasıl bu hale geldik ?

Uyuşturucu kullanımı artık öyle bir hale gelmiş ki.

Neredeyse her yerde satıcılar var.

Bütün mahallelerin sakinleri çocuklarından endişe eder hale gelmiş.

Uyuşturucu kullanmaktan donmuş birisini gördüğünüzde 112’yi arıyorsunuz.

Aldığınız cevap ne biliyor musunuz ?

155’i arayın.

Neden mi ?

112 personeli artık öyle şeyler yaşamışlar ki.

Olay yerinde polis olmadan gitmek istemiyorlar.

Durum o halde yani.

Ne oldu bu şehire ?

Her gün bu şehirde gençler birbirini yaralıyor, vuruyor, öldürüyor.

Nedenlerini herkes biliyor.

Herkes biliyor da olaylar nedense artarak devam ediyor.

Türkiye’nin en sakin şehirlerinden biriydik.

Şimdi ise ülkenin en berbat ikinci şehriyiz.

Asayiş olaylarında Adana’dan sonra ikinci sıradayız.

Yazık ki çok yazık.

Sayın Vali.

Size sesleniyorum.

Bir baba olarak sesleniyorum.

Babalar gününde sesleniyorum.

Bu şehrin en büyük mülki amirisiniz.

Her türlü tedbiri aldırmak, müdahale etmek sizin yetkinizde ve elinizde.

Gençlerimizi kurtarın.

Çocuklarımızı kurtarın.

Bu zehiri çocuklarımızın damarlarında dolaştıranları durdurun.

Elbetteki bu konuda tedbirler alınmıştır, yetkililer görevlendirilmiştir.

Ama, artan asayiş olayları bu tedbirlerin yeterli olmadığını gösteriyor.

Uyuşturucu kullanma yaşını telafuz etmek bile istemiyorum.

Tek istediğim çocuklarımızın kurtulması.

Geleceğimizin kurtulması.
  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
Son Haberler
Hürmüz Boğazı gerilimi: ABD’den İran’a hava saldırısı
Hürmüz Boğazı gerilimi: ABD’den İran’a hava saldırısı
Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi
Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi
Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli gerçekleştirildi
Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli gerçekleştirildi
Erdoğan: 23 çeyrektir kesintisiz büyüyoruz
Erdoğan: 23 çeyrektir kesintisiz büyüyoruz
Samsun Uğur Okulları’nda mezunlar geleceğe uğurlandı
Samsun Uğur Okulları’nda mezunlar geleceğe uğurlandı
MANİSA KIŞLALARINDA NELER OLUYOR
MANİSA KIŞLALARINDA NELER OLUYOR

Ana Sayfa
GÜNDEM
SİYASET
EKONOMİ
SAĞLIK
EĞİTİM
SPOR
KÜLTÜR SANAT
DÜNYA
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Günün Haberleri
Arşiv
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
  • EĞİTİM
  • FOTO GALERİ
  • KÜLTÜR SANAT
  • MAGAZİN
  • OTOMOBİL
  • SİYASET
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler

  • Rss
  • Sitene Ekle
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.