SAYIN VALİ, ÇOCUKLARIMIZI KURTARIN
Her gün aynı manzara ile karşılaşır olduk.
Gençlerimiz sokak aralarında sapır sapır dökülüyor.
Yazık değil mi bu gençlerimize ?
Yazık değil mi çocuklarımıza ?
Neyin bedelini ödüyor bu çocuklar ?
Kimlerin menfaati için geleceklerini karartıyorlar ?
Kimler zehirliyor çocuklarımızı ?
Nasıl bu hale geldik ?
Uyuşturucu kullanımı artık öyle bir hale gelmiş ki.
Neredeyse her yerde satıcılar var.
Bütün mahallelerin sakinleri çocuklarından endişe eder hale gelmiş.
Uyuşturucu kullanmaktan donmuş birisini gördüğünüzde 112’yi arıyorsunuz.
Aldığınız cevap ne biliyor musunuz ?
155’i arayın.
Neden mi ?
112 personeli artık öyle şeyler yaşamışlar ki.
Olay yerinde polis olmadan gitmek istemiyorlar.
Durum o halde yani.
Ne oldu bu şehire ?
Her gün bu şehirde gençler birbirini yaralıyor, vuruyor, öldürüyor.
Nedenlerini herkes biliyor.
Herkes biliyor da olaylar nedense artarak devam ediyor.
Türkiye’nin en sakin şehirlerinden biriydik.
Şimdi ise ülkenin en berbat ikinci şehriyiz.
Asayiş olaylarında Adana’dan sonra ikinci sıradayız.
Yazık ki çok yazık.
Sayın Vali.
Size sesleniyorum.
Bir baba olarak sesleniyorum.
Babalar gününde sesleniyorum.
Bu şehrin en büyük mülki amirisiniz.
Her türlü tedbiri aldırmak, müdahale etmek sizin yetkinizde ve elinizde.
Gençlerimizi kurtarın.
Çocuklarımızı kurtarın.
Bu zehiri çocuklarımızın damarlarında dolaştıranları durdurun.
Elbetteki bu konuda tedbirler alınmıştır, yetkililer görevlendirilmiştir.
Ama, artan asayiş olayları bu tedbirlerin yeterli olmadığını gösteriyor.
Uyuşturucu kullanma yaşını telafuz etmek bile istemiyorum.
Tek istediğim çocuklarımızın kurtulması.
Geleceğimizin kurtulması.
Her gün aynı manzara ile karşılaşır olduk.
Gençlerimiz sokak aralarında sapır sapır dökülüyor.
Yazık değil mi bu gençlerimize ?
Yazık değil mi çocuklarımıza ?
Neyin bedelini ödüyor bu çocuklar ?
Kimlerin menfaati için geleceklerini karartıyorlar ?
Kimler zehirliyor çocuklarımızı ?
Nasıl bu hale geldik ?
Uyuşturucu kullanımı artık öyle bir hale gelmiş ki.
Neredeyse her yerde satıcılar var.
Bütün mahallelerin sakinleri çocuklarından endişe eder hale gelmiş.
Uyuşturucu kullanmaktan donmuş birisini gördüğünüzde 112’yi arıyorsunuz.
Aldığınız cevap ne biliyor musunuz ?
155’i arayın.
Neden mi ?
112 personeli artık öyle şeyler yaşamışlar ki.
Olay yerinde polis olmadan gitmek istemiyorlar.
Durum o halde yani.
Ne oldu bu şehire ?
Her gün bu şehirde gençler birbirini yaralıyor, vuruyor, öldürüyor.
Nedenlerini herkes biliyor.
Herkes biliyor da olaylar nedense artarak devam ediyor.
Türkiye’nin en sakin şehirlerinden biriydik.
Şimdi ise ülkenin en berbat ikinci şehriyiz.
Asayiş olaylarında Adana’dan sonra ikinci sıradayız.
Yazık ki çok yazık.
Sayın Vali.
Size sesleniyorum.
Bir baba olarak sesleniyorum.
Babalar gününde sesleniyorum.
Bu şehrin en büyük mülki amirisiniz.
Her türlü tedbiri aldırmak, müdahale etmek sizin yetkinizde ve elinizde.
Gençlerimizi kurtarın.
Çocuklarımızı kurtarın.
Bu zehiri çocuklarımızın damarlarında dolaştıranları durdurun.
Elbetteki bu konuda tedbirler alınmıştır, yetkililer görevlendirilmiştir.
Ama, artan asayiş olayları bu tedbirlerin yeterli olmadığını gösteriyor.
Uyuşturucu kullanma yaşını telafuz etmek bile istemiyorum.
Tek istediğim çocuklarımızın kurtulması.
Geleceğimizin kurtulması.





